
Aquest mes de juny s’ha tancat el cicle d’activitat d’hort, compartida amb els alumnes de 4rt de l’escola Guillem de Montrodon, de Vic.
Des del 20 d’abril i fins al 8 de juny s’han realitzat dues sessions setmanals d’una hora i mitja de durada cadascuna, tant a l’hort d’Osonament com a l’hort de l’escola.
Les activitats s’emmarquen dins el conveni de col·laboració signat entre les dues entitats, amb l’objectiu de treballar conjuntament per fomentar el benestar de les persones.
Un dels punts del conveni és impulsar la utilització per part de les persones ateses i dels professionals d’Osonament i dels alumnes i professionals de l’escola de determinats espais de les instal·lacions de les dues entitats.
El conveni també promou la realització i col·laboració en activitats que fomentin la reinserció comunitària de les persones amb problemes de salut mental i la sensibilització i coneixement de la salut mental als alumnes de l’Escola Guillem de Montrodon.